Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: içerik

SEO Nedir?

Seo Nedir? Bu sorunun cevabını herkes bildiğini düşünür "Arama Motoru Optimizasyonu" peki aslında gerçekten SEO nedir? SEO teknikleri olarak internette bulduğunuz makaleler ne kadar gerçeği yansıtıyor? Bu yazımda bu soruların gerçek cevaplarını veriyorum.

Popüler İçerikler

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.

Markalaşma Yolunda Domain Seçmenin Püf Noktaları

İnternet sitesi kurarken en büyük problemlerden bir tanesi alan adı yani domain seçimi konusudur. İsmi bulmak ayrı zorluktur, uzantısını bulmak bambaşka bir problemdir. Bu yazı ile bir nebze olsun domain seçimi konusunda aklınızda fikir oluşabilirse, hedefinize bir adım daha yaklaşmış olacaksınız.

Google Search Console

Google Search Console, internet sitenizin arama motoru olan Google üzerinde nasıl bir performans sergilediğini görmenizi sağlayan Search Console servisini detaylı inceliyoruz.

Google ADX Nedir?

Google ADX veya ADEX, Google Doubleclick Ad Exchange sistemi Google'ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding veya rtb) sistemine verilen isimdir. Satıcılar (seller) ve alıcılar (buyer) olmak üzere 2 farklı sistem içermektedir. En temel mantık ile AdWords, Criteo, OpenX gibi büyük reklam ağlarının anlık olarak ihaleye girerek bir reklam alanını alması işlemidir.