Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: ADX Buyer

Google ADX Nedir?

Google ADX veya ADEX, Google Doubleclick Ad Exchange sistemi Google'ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding veya rtb) sistemine verilen isimdir. Satıcılar (seller) ve alıcılar (buyer) olmak üzere 2 farklı sistem içermektedir. En temel mantık ile AdWords, Criteo, OpenX gibi büyük reklam ağlarının anlık olarak ihaleye girerek bir reklam alanını alması işlemidir.

Popüler İçerikler

Analizi Olmayan Proje = Zaman Kaybı

Sanırım 2008 yaz aylarında tawsan.com sitesini yayına almıştım, amacım o yıllarda yapılması zor olan internet tricklerini (püf noktalarını) anlatmak olacaktı.

Ankara Dijital Pazarlama Ajansı

Ankara Dijital Pazarlama Ajansı denildiğinde vazgeçilmeziniz haline gelecek Ansiklopedi...

Google Ad Manager

Google Ad Manager, insanların içerik izlediği, oynattığı ve içerikle etkileşim kurduğu tüm yeni yöntem ve konumlarda dijital reklam gelirlerinizi artıracak eksiksiz bir platformdur.

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama en basit tanımıyla ürün veya hizmetlerinizin dijital...

CPM Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPM (Cost Per Mille): 1.000 gösterim başı fiyatlandırmayı ifade...