Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: bilgi

Bilgi Açlığı

İnsanoğlu doğası gereği her zaman bir şeyleri öğrenmeye açtır. Ben artık hiç bir şey öğrenmek istemiyorum deme şansımız maalesef yok, her yeni gün farkında olsak veya olmasakta bir şekilde yeni şeyler öğrenmekteyiz.

Popüler İçerikler

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.

Markalaşma Yolunda Domain Seçmenin Püf Noktaları

İnternet sitesi kurarken en büyük problemlerden bir tanesi alan adı yani domain seçimi konusudur. İsmi bulmak ayrı zorluktur, uzantısını bulmak bambaşka bir problemdir. Bu yazı ile bir nebze olsun domain seçimi konusunda aklınızda fikir oluşabilirse, hedefinize bir adım daha yaklaşmış olacaksınız.

Google Search Console

Google Search Console, internet sitenizin arama motoru olan Google üzerinde nasıl bir performans sergilediğini görmenizi sağlayan Search Console servisini detaylı inceliyoruz.

Google ADX Nedir?

Google ADX veya ADEX, Google Doubleclick Ad Exchange sistemi Google'ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding veya rtb) sistemine verilen isimdir. Satıcılar (seller) ve alıcılar (buyer) olmak üzere 2 farklı sistem içermektedir. En temel mantık ile AdWords, Criteo, OpenX gibi büyük reklam ağlarının anlık olarak ihaleye girerek bir reklam alanını alması işlemidir.