Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: Ad Exchange

Google ADX Nedir?

Google ADX veya ADEX, Google Doubleclick Ad Exchange sistemi Google'ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding veya rtb) sistemine verilen isimdir. Satıcılar (seller) ve alıcılar (buyer) olmak üzere 2 farklı sistem içermektedir. En temel mantık ile AdWords, Criteo, OpenX gibi büyük reklam ağlarının anlık olarak ihaleye girerek bir reklam alanını alması işlemidir.

Popüler İçerikler

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama en basit tanımıyla ürün veya hizmetlerinizin dijital...

CPM Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPM (Cost Per Mille): 1.000 gösterim başı fiyatlandırmayı ifade...

Reklam Körlüğü – Site Körlüğü

Reklam körlüğü veya başka bir deyişle site körlüğü günümüz internet sektörünün en büyük sorunlarından bir tanesidir. Bunun etkisi en çok büyük siteler yani sadık kitlesi olan internet siteleri üzerinde hissedilmektedir çünkü alışılmış bir tasarımda ziyaretçilerin odak noktası doğrudan içerik olmaktadır.

Ankara Web Tasarım Ajansı: Profesyonel Çözümler ve Yaratıcı Tasarımlar

Ankara Web Tasarım Ajansı İnternet, günümüzde işletmelerin online varlık kazanması...

AdSense

AdSense, küçük, orta ve büyük ölçekli internet sitelerinin gelir elde edebilmesi için hazırlanmış Google platformudur. AdSense, site içeriğiyle ve ziyaretçi verileri ile ilgili reklamlar çıkardığı için hem siteyi zenginleştirmekte hemde site sahiplerinin reklamlardan gelir elde etmesini sağlamaktadır.