Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: ADX

Google Ad Manager

Google Ad Manager, insanların içerik izlediği, oynattığı ve içerikle etkileşim kurduğu tüm yeni yöntem ve konumlarda dijital reklam gelirlerinizi artıracak eksiksiz bir platformdur.

Google ADX Nedir?

Google ADX veya ADEX, Google Doubleclick Ad Exchange sistemi Google'ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding veya rtb) sistemine verilen isimdir. Satıcılar (seller) ve alıcılar (buyer) olmak üzere 2 farklı sistem içermektedir. En temel mantık ile AdWords, Criteo, OpenX gibi büyük reklam ağlarının anlık olarak ihaleye girerek bir reklam alanını alması işlemidir.

Popüler İçerikler

CPC Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPC (Cost Per Click): Tıklama başına fiyatlandırma anlamına gelmektedir....

Google Data Studio

Google Data Studio, verilerinizin grafikler haline getirilmesi ve çok daha etkili bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan bir Google servisidir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

Screaming Frog Seo Analizi

Screaming Frog, websiteniz veya rakipleriniz hakkında detaylı bilgileri elde etmeniz için tasarlanmış, verilerinizi ve link yapınızı organize etmenize yardımcı olacak bir araçtır.

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.