Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: Dijital Pazarlama

Dijital Pazarlama Nedir?

Dijital Pazarlama en basit tanımıyla ürün veya hizmetlerinizin dijital platformlarda, hedef kitleye tanıtılması, ulaştırılması veya tanıtılması gibi anlamlarda kullanılabilir. Dijital Pazarlama Neden Önemlidir? Eski nesil pazarlama...

Ankara Dijital Pazarlama Ajansı

Ankara Dijital Pazarlama Ajansı denildiğinde vazgeçilmeziniz haline gelecek Ansiklopedi Dijital Reklam Ajansı uzun yıllardır sektörde hizmet vermektedir. 2018 yılından itibaren tescilli bir marka haline...

Popüler İçerikler

CPC Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPC (Cost Per Click): Tıklama başına fiyatlandırma anlamına gelmektedir....

Google Data Studio

Google Data Studio, verilerinizin grafikler haline getirilmesi ve çok daha etkili bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan bir Google servisidir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

Screaming Frog Seo Analizi

Screaming Frog, websiteniz veya rakipleriniz hakkında detaylı bilgileri elde etmeniz için tasarlanmış, verilerinizi ve link yapınızı organize etmenize yardımcı olacak bir araçtır.

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.