Ansiklopedi Dijital Reklam Ajansı

Dijital Reklam Ansiklopedisi

Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: site körlüğü

Reklam Körlüğü – Site Körlüğü

Reklam körlüğü veya başka bir deyişle site körlüğü günümüz internet sektörünün en büyük sorunlarından bir tanesidir. Bunun etkisi en çok büyük siteler yani sadık kitlesi olan internet siteleri üzerinde hissedilmektedir çünkü alışılmış bir tasarımda ziyaretçilerin odak noktası doğrudan içerik olmaktadır.

Popüler İçerikler

Google Data Studio

Google Data Studio, verilerinizin grafikler haline getirilmesi ve çok daha etkili bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan bir Google servisidir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

Screaming Frog Seo Analizi

Screaming Frog, websiteniz veya rakipleriniz hakkında detaylı bilgileri elde etmeniz için tasarlanmış, verilerinizi ve link yapınızı organize etmenize yardımcı olacak bir araçtır.

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.