Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: Google Tag Manager

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.

Popüler İçerikler

Google ADX Nedir?

Google ADX veya ADEX, Google Doubleclick Ad Exchange sistemi Google'ın gerçek zamanlı ihale (real time bidding veya rtb) sistemine verilen isimdir. Satıcılar (seller) ve alıcılar (buyer) olmak üzere 2 farklı sistem içermektedir. En temel mantık ile AdWords, Criteo, OpenX gibi büyük reklam ağlarının anlık olarak ihaleye girerek bir reklam alanını alması işlemidir.

Google Ads

Google Ads, eski adıyla Google Adwords, reklam verenler için otomatikleştirilmiş ve gelişmiş metrikler ile analiz yapmayı sağlayan bir Google hizmetidir.

News Seo Teknikleri – Google Haberler Hit Alma Yöntemleri

Google News kayıtlı bir siteniz var ancak yeterli hiti alamadığınızı düşünüyorsanız bir yerlerde yanlış yapıyorsunuz demektir. Bu yazımız ile birlikte Google haberler kategorisinde ilk sıralarda çıkmanız için bazı öneriler yer almaktadır, umarım faydalı olur.

Google Merchant Center

Google Merchant Center, alışveriş reklamlarında ürünlerinizin listelenmesi için Google tarafından oluşturulmuş bir servistir.

Bilgi Açlığı

İnsanoğlu doğası gereği her zaman bir şeyleri öğrenmeye açtır. Ben artık hiç bir şey öğrenmek istemiyorum deme şansımız maalesef yok, her yeni gün farkında olsak veya olmasakta bir şekilde yeni şeyler öğrenmekteyiz.