Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: CPC

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

CPC Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPC (Cost Per Click): Tıklama başına fiyatlandırma anlamına gelmektedir. Ayrıca PPC (Pay Per Click) olarak da geçmektedir. En yaygın reklam modellerinden birisidir çünkü etkileşim...

AdSense

AdSense, küçük, orta ve büyük ölçekli internet sitelerinin gelir elde edebilmesi için hazırlanmış Google platformudur. AdSense, site içeriğiyle ve ziyaretçi verileri ile ilgili reklamlar çıkardığı için hem siteyi zenginleştirmekte hemde site sahiplerinin reklamlardan gelir elde etmesini sağlamaktadır.

CPM Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPM (Cost Per Mille): 1.000 gösterim başı fiyatlandırmayı ifade eder. Mille kelimesi Latince bin (1.000) anlamına gelir. Nadir olmakla beraber "CPT" (Cost Per Thousand) veya...

Popüler İçerikler

AdSense

AdSense, küçük, orta ve büyük ölçekli internet sitelerinin gelir elde edebilmesi için hazırlanmış Google platformudur. AdSense, site içeriğiyle ve ziyaretçi verileri ile ilgili reklamlar çıkardığı için hem siteyi zenginleştirmekte hemde site sahiplerinin reklamlardan gelir elde etmesini sağlamaktadır.

Google Analytics

Google Analytics, internet sitelerinin verilerini detaylı olarak incelememizi ve yapacağımız SEO çalışmalarını buradan edinilen bilgilere göre şekillendirmemize olanak sağlayan Google servisidir.

CPC Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPC (Cost Per Click): Tıklama başına fiyatlandırma anlamına gelmektedir....

Google Data Studio

Google Data Studio, verilerinizin grafikler haline getirilmesi ve çok daha etkili bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan bir Google servisidir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.