Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: CPC

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

CPC Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPC (Cost Per Click): Tıklama başına fiyatlandırma anlamına gelmektedir. Ayrıca PPC (Pay Per Click) olarak da geçmektedir. En yaygın reklam modellerinden birisidir çünkü etkileşim...

AdSense

AdSense, küçük, orta ve büyük ölçekli internet sitelerinin gelir elde edebilmesi için hazırlanmış Google platformudur. AdSense, site içeriğiyle ve ziyaretçi verileri ile ilgili reklamlar çıkardığı için hem siteyi zenginleştirmekte hemde site sahiplerinin reklamlardan gelir elde etmesini sağlamaktadır.

CPM Nedir? Nasıl Hesaplanır?

CPM (Cost Per Mille): 1.000 gösterim başı fiyatlandırmayı ifade eder. Mille kelimesi Latince bin (1.000) anlamına gelir. Nadir olmakla beraber "CPT" (Cost Per Thousand) veya...

Popüler İçerikler

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

Screaming Frog Seo Analizi

Screaming Frog, websiteniz veya rakipleriniz hakkında detaylı bilgileri elde etmeniz için tasarlanmış, verilerinizi ve link yapınızı organize etmenize yardımcı olacak bir araçtır.

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.

Markalaşma Yolunda Domain Seçmenin Püf Noktaları

İnternet sitesi kurarken en büyük problemlerden bir tanesi alan adı yani domain seçimi konusudur. İsmi bulmak ayrı zorluktur, uzantısını bulmak bambaşka bir problemdir. Bu yazı ile bir nebze olsun domain seçimi konusunda aklınızda fikir oluşabilirse, hedefinize bir adım daha yaklaşmış olacaksınız.