Dijital Reklam Ansiklopedisi

Etiket: Google

Google Merchant Center

Google Merchant Center, alışveriş reklamlarında ürünlerinizin listelenmesi için Google tarafından oluşturulmuş bir servistir.

Google Ads

Google Ads, eski adıyla Google Adwords, reklam verenler için otomatikleştirilmiş ve gelişmiş metrikler ile analiz yapmayı sağlayan bir Google hizmetidir.

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.

Google Data Studio

Google Data Studio, verilerinizin grafikler haline getirilmesi ve çok daha etkili bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan bir Google servisidir.

Google Analytics

Google Analytics, internet sitelerinin verilerini detaylı olarak incelememizi ve yapacağımız SEO çalışmalarını buradan edinilen bilgilere göre şekillendirmemize olanak sağlayan Google servisidir.

Popüler İçerikler

Google Data Studio

Google Data Studio, verilerinizin grafikler haline getirilmesi ve çok daha etkili bir şekilde analiz edilmesine olanak sağlayan bir Google servisidir.

Native (Doğal) Reklam Nedir? Nasıl Uygulanır?

Native, diğer bir deyişle "Doğal Reklam", markaların eğitici ve eğlenceli içerikler ile müşteriyle etkileşim kurmasını sağlayan reklam modelidir.

Screaming Frog Seo Analizi

Screaming Frog, websiteniz veya rakipleriniz hakkında detaylı bilgileri elde etmeniz için tasarlanmış, verilerinizi ve link yapınızı organize etmenize yardımcı olacak bir araçtır.

CPA, CPL, CPS (PPS) Nedir? Ne Kazandırır?

CPA, Cost Per Action (Cost Per Acquisition veya Pay Per Acquisition) yani aksiyon, geri dönüşüm veya etkileşim başı maliyet anlamına gelmektedir.

Google Tag Manager

Google Tag Manager, sitenize giren kullanıcı hareketlerini izleyerek belirlediğiniz parametreler ile veri toplamaya yarayan bir araçtır.